پیشگیری از برداشت مخلوط در منطقه نخل یوسف

۱۹ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۷ کد : ۲۳۴۸۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از پیشگیری به موقع نیروهای یگان حفاظت از برداشت مخلوط در منطقه نخل یوسف خبر داد.
 

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از پیشگیری به موقع نیروهای یگان حفاظت از برداشت مخلوط در منطقه نخل یوسف خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ آرمان افزود : این اقدام در چارچوب ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع صورت گرفته است.که با حضور به موقع ، نیرو های یگان حفاظت موفق به پیشگیری از برداشت غیر مجاز مخلوط از اراضی ملی منطقه نخل یوسف که در 40 کیلومتری شهر بندرلنگه قراردارد شدند . 

وی گفت : یگان حفاظت منابع طبیعی در بخش جلوگیری از تصرف و همین طور خلع ید اراضی متصرف شده در اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل‌ها  و مراتع از دست متصرفان نیز فعالیت  های بارزی دارند.

 سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه افزود: به کمک شوراها و دهیاران و هم چنین مردم نیازمندیم و تلفن رایگان 1504 هر روز پاسخگوی مردم و مسئولان در جهت ارائه گزارش و انتقادات و پیشنهادات درخصوص معضلات شهرستان است.


نظر شما :