تحویل عرصه عملیات آبخیزداری حوزه کوئیک شهرستان جاسک

۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۵ کد : ۲۳۸۰۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۴
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از تحویل عرصه عملیات آبخیزداری حوزه کوئیک این شهرستان خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از تحویل عرصه عملیات آبخیزداری حوزه کوئیک این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ اسلام بهرامی  گفت: با حضور کارشناس آبخیزداری اداره کل  و کارشناسان شهرستان جاسک پروژه عملیات مکانیکی حوزه کوئیک از توابع بخش مرکزی این شهرستان جهت اجراء به پبمانکار پروژه تحویل شد.

وی افزود: اجرای فعالیت های آبخیزداری در محل های مستعد و پتانسیل دار این شهرستان با هدف مقابله با خشکسالی ،تقویت سفره های زیزمینی ،تقویت و تامین منابع آب  در مناطق محروم و... به انجام می رسد.


نظر شما :