تحویل عرصه جهت اجرای پروژه های جنگل در شهرستان بندرخمیر
جمشید سالاری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر از تحویل عرصه به مساحت 50 هکتار جهت اجرای پروژه توسعه جنگل، نهالکاری و هلالی آبگیر در منطقه رودبار شهرستان بندرخمیر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ؛ سالاری گفت: هدف از اجرای این طرح مدیریت آب، استفاده از رواناب های سطحی، حفظ، توسعه و تقویت پوشش گیاهی و همچنین اصلاح مراتع و افزایش تولید علوفه ، ذخیره نزولات آسمانی در خاک این منطقه می باشد.
وی افزود : این پروژه از محل طرح صیانت از جنگلهای جنوب تامین اعتبار می شود.

نظر شما :