استعدادیابی 158هکتار از اراضی ملی شهرستان جاسک در سه ماهه نخست سال جاری
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از استعدادیابی 158هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛جمشید سالاری گفت : در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاران که یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید به شمار می آید 158هکتار از اراضی ملی شهرستان جاسک پس از اخذ استعلامات مربوطه و سیر مراحل قانونی جهت اجرای طرح های پرورش میگو،دامپروری،کشاورزی استعدادیابی شد.
وی افزود : با توجه به ظرفیت شهرستان جاسک در زمینه ایجاد سایت های پرورش میگو،دامپروری با استعدادیابی های انجام شده و با سیر مراحل قانونی و بهره برداری اصولی میتوان از این اراضی در جهت ایجاد اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی استفاده نمود.

نظر شما :