توزیع رایگان نهال بین نمازگزاران شهرستان جاسک
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از توزیع نهال رایگان به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ جمشید سالاری گفت: در سومین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با عنوان منابع طبیعی ،مردم،ائمه جمعه و جماعات با حضور پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک در نماز جمعه شهر جاسک تعداد ۵۰۰ اصله نهال زینتی پس از برگزاری مراسم نماز جمعه بین نمازگزاران حوزه شهری به صورت رایگان توزیع شد.
سالاری هدف از این اقدام را جلب مشارکت ، میل و رغبت عموم مردم با افزایش آگاهی سازی عمومی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی و احیاء و توسعه آن عنوان کرد.

نظر شما :