آتش سوزی در شهرستان بندرعباس مهار شد

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۳ کد : ۲۵۹۶۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از مهار آتش سوزی در حاشیه ی جاده منطقه حسن لنگی روستای نران این شهرستان خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از مهار آتش سوزی در حاشیه ی جاده منطقه حسن لنگی روستای نران این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ روح الله وفاکیش گفت : بخشی از اراضی حاشیه جاده اصلی به علت بی احتیاطی دچار حریق شده بود که با تلاش مامورین پاسگاه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس و یگان استان با تلاش 3 ساعته ، مهار و از سرایت آن جلوگیری شد.

 وفاکیش گفت : در این حادثه که به میزان 50 متر مربع بود به یک اصله درخت سمر (،کرت )و یک اصله درخت خرما خسارت وارد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت : به علت گرما و شرایط آب و هوایی استان ، از روستائیان که در این مناطق سکونت دارند توصیه می شود در مناطق جنگلی از روشن کردن آتش خودداری کنند.

وفاکیش گفت:پاسگاه حفاظت این شهرستان همچنان که به وظیفه قانونی خود عمل می کند و به صورت قاطع با افراد فرصت طلب برخورد می کند، همچنان درصد افزایش فرهنگسازی بین اهالی روستائیان هستند که جوامع محلی یاور ما در حفاظت از این سرمایه استانی و ملی باشند.


نظر شما :