آتش سوزی در منطقه حسن لنگی مهار شد
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از مهار آتش سوزی در حاشیه ی جاده منطقه حسن لنگی این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ روح الله وفاکیش گفت : بخشی از اراضی حاشیه جاده اصلی به علت بی احتیاطی دچار حریق شده بود که با تلاش مامورین پاسگاه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس ، مهار و از سرایت آن جلوگیری شد.
وفاکیش افزود : در این حادثه به میزان 100 متر مربع و به 3 اصله درخت سمر (،کرت )خسارت وارد شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت : به علت گرما و شرایط آب و هوایی استان ، از روستائیان که در این مناطق سکونت دارند توصیه می شود در مناطق جنگلی از روشن کردن آتش خودداری کنند.
وی افزود:سامانه تلفنی 1504 به صورت شبانه روزی آماده دریافت هر گونه اخبار آتش سوزی هست

نظر شما :