از نفرات برگزیده مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با موضوع منابع طبیعی شهرستان بندرعباس تقدیر شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از اهدای جوایز و تقدیر از نفرات برتر مسابقه نقاشی و مقاله نویسی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ روح الله وفاکیش گفت: این مسابقه با موضوعاتی از قبیل حفظ منابع طبیعی و نقش آن در زندگی ،درختکاری ، همیار طبیعت و غیره با هدف ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین دانش آموزان این شهرستان برگزار شد و پس از ارزیابی از نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر شد.
وی هدف از برگزاری اینگونه مسابقات را ترویج آموزه های منابع طبیعی ، حفظ و احیای طبیعت و نهادینه نمودن این فرهنگ در بین دانش آموزان عنوان کرد.

نظر شما :