15 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان حاجی آباد رفع تصرف شد.

۰۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۵ کد : ۲۶۱۹۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از رفع تصرف 15 هزار متر مربع اراضی ملی در منطقه جایین این شهرستان خبر داد .
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از رفع تصرف 15 هزار متر مربع اراضی ملی در منطقه جایین این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ ایوب شکاری گفت : به منظور بررسی وضعیت اراضی واگذار شده به اشخاص و جلوگیری از تصرفات مازاد بر واگذاری اراضی میزان 15000 متر مربع از اراضی ملی در منطقه جائین به صورت تسطیح تصرف شده بود که به استناد تبصره ذیل ماده 55 توسط نیروهای یگان حفاظت این اداره رفع تصرف و به انفال بازگردانده شد.

شکاری ارزش ریالی این اراضی ملی را 60 میلیون ریال عنوان کرد و بیان نمود : این اداره به منظور حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی و انفال و مبارزه با زمین خواری به طور شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی ، قطع درختان جنگلی و بوته های مرتعی ،آتش سوزی و غیره از طریق شماره 1504 کدامداد جنگل و مرتع می باشد.


نظر شما :