گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به مناسبت هفته منابع طبیعی در شهرستان بشاگرد

۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۴ کد : ۲۶۲۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به مناسبت هفته منابع طبیعی در شهرستان بشاگرد
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بشاگرد از گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار و شورای اداری شهرستان و کاشت نهال بر مزارشهدای گمنام شهر سردشت این شهرستان خبرداد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بشاگرد از گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار و شورای اداری شهرستان و کاشت نهال بر مزارشهدای گمنام شهر سردشت این شهرستان  خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ علی مبارکی گفت : شهداء با قطره قطره خون خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند تا اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم .

وی افزود :در همین راستا با کاشت نهال بر مزار شهدا با هدف ترویج فرهنگ کاشت درخت ،حفظ و حراست از طبیعت و جلوگیری از هرگونه تعرض به اراضی ملی یاد و خاطره این شهدای بزرگوار گرامی داشته شد.


نظر شما :