‌ از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودان قدردانی شد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۸ کد : ۲۶۹۸۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ،در مراسمی با حضور مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان و فرماندار رودان از مسئول روابط عمومی اداره منابع طبیعی رودان و سایر ادارات رودان در سالن آمفی تئاتر فرمانداری این شهرستان تجلیل شد
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ،در مراسمی با حضور مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان و فرماندار رودان از مسئول روابط عمومی اداره منابع طبیعی رودان و سایر ادارات رودان در سالن آمفی تئاتر فرمانداری این شهرستان تجلیل شد

فرماندار رودان در آیین گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی بر لزوم و ضرورت تقویت تعامل و ارتباط دوسویه و تنگاتنگ روابط عمومی ادارات با رسانه ها تاکید کرد.

مصطفی غلامپور ،از روابط عمومی ها به عنوان چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای ادارات و سازمان ها و پل ارتباطی میان مردم و مسوولان نام برد و مدیریت افکار عمومی، اقناع جامعه را از وظایف روابط عمومی ها برشمرد.

وی داشتن برنامه استراتژیک و مدون و روابط عمومی کارآمد، پویا و توانمند را دو رکن موفقیت ادارات و سازمان ها دانست و گفت: مدیر و سازمانی موفق است که از این دو رکن برخوردار باشد.

غلامپور با تاکید بر لزوم بکارگیری افراد متخصص، توانمند، کارآمد، پویا و دارای انگیزه به عنوان مسوول روابط عمومی ادارات و سازمان ها، خاطر نشان کرد: روابط عمومی های ادارات و سازمان ها با انعکاس شفاف، صریح و مطلوب عملکرد دولت از طریق رسانه ها، امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند.


نظر شما :