آغاز به کار عمليات آبخيزدارى حوزه آبگرم تدرويه بستک با مشاركت خيرين
رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى شهرستان بستك گفت: اولين پروژه عمرانى سال ٩٧ در شهرستان بستك با حضور ذاكرى مدير كل منابع طبيعى و آبخيزدارى هرمزگان، پرتابيان فرماندار شهرستان بستك، نيكوكاران، معتمدين و جمعى از مسولان استانى و محلى در قالب طرح عمليات آبخيزدارى حوزه آبگرم تدرويه كلنگ خورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛حامد احمدپور افزود : اين طرح با مشاركت خيرين به ارزش سرمايه گذارى ٦ ميليارد ريال با ظرفيت استحصال ١٢٥ هزار مترمكعب رواناب در طول سال آغاز به كار نموده است.
وى افزود: هدف از اجراى اين پروژه استحصال رواناب سطحى و تأمين آب مورد نياز فضاى سبز مجتمع تفريحى - گردشگرى آبگرم تدرويه مى باشد.

نظر شما :