آغاز اصلاح و بازنگرى نقشه هاى اجرايى شهرستان بستك
رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى بستك از آغاز به كار پروژه اصلاح و بازنگرى نقشه هاى اجرايى اين شهرستان با همكارى مهندسين مشاور در اجراى قانون كاداستر و دستورالعمل اجرايى آن خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛حامد احمدپور گفت: در راستاى اجراى برنامه ششم توسعه و دستيابى به اهداف «طرح حامى تا ۱۴۰۰» مطابق دستور العمل اجرايى قانون كاداستر، پروژه اصلاح و بازنگرى نقشه هاى سنواتى رقبات ايلود، نخل خين و براشت، كنارزرد، چاه بنارد و بستقلات در سطح ١٠٦ هزار هكتار در اولين مرحله با عمليات ميدانى و برداشت صحرايى و با استفاده از ابزار دقيق نقشه بردارى GPS ايستگاهى سه فركانسه با دقت بسيار بالا در اين شهرستان آغاز شده است.
وى ضمن قدردانى از همكارى اداره مميزى و حدنگارى اداره كل منابع طبيعى و آبخيزدارى هرمزگان در انجام اين پروژه، اظهار اميدوارى كرد: پس از رقومى كردن نقشهها مطابق برنامه مدون تعهدات سال ٩٧، اسناد قديمى دفترچهاى به تك برگى كاداسترى تبديل كنيم.
جنگلدار بستك افزود : با اجراى طرح كاداستر و تدقيق نقشههای اجرايى، كليهی پلاكها با هم موزائيك شده و محل قرارگيرى مرز اراضى ملّى و مستثنيات كه با طبيعت مطابقت داشته باشد مشخص مىشود و با صدور سند مالكيت تك برگى براى هر رقبه ضريب امنيت بالا رفته و مانع از تصرفات غيرقانونى انفال و زمين خوارى مىشود.

نظر شما :