انعقاد تفاهم نامه حفاظت مشارکتی مرتع پاقلاتان بالا بندرعباس
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از انعقاد تفاهم نامه حفاظت مشارکتی مرتع پاقلاتان بالا و صدور کارت مرتعبانی به نام آقای محمد نور رحمانی نماینده مرتعداران پاقلاتان بالا خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ،روح اله وفاکیش گفت : هدف از حفاظت مشارکتی ، پیشگیری از حریق ، کنترل آفات و بیماری های جنگلی و مرتعی ، کاشت گونه های سازگار با منطقه ، ترویج و فرهنگ سازی و اقتصادی کردن طرح های مرتع و جنگل برای بهره برداران می باشد.
وی افزود: تفاهم نامه پاقلاتان بالا در سطح 1476 هکتار و حفاظت از گونه های درختی و درختچه ای به تعداد تقریبی 16800 اصله صورت گرفت.

نظر شما :