پیشگیری از تصرفات اراضی ملی شهرستان حاجی آباد

۱۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۲ کد : ۲۸۶۵۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از پیشگیری و رفع تصرف ارضی ملی در این شهرستان خبر داد .
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از پیشگیری و رفع تصرف ارضی ملی در این شهرستان خبر داد .

شکاری گفت : در تیرماه سال جاری توسط نیروهای یگان حفاظت این اداره از تصرف میزان 556269 مترمربع اراضی ملی در سطح شهرستان پیشگیری بعمل آمد و از این میزان باستناد تبصره ذیل ماده 55 و احکام قضایی صادره میزان 288296 مترمربع رفع تصرف گردید .

وی ارزش ریالی این اراضی ملی را یک میلیارد و دویست میلیون ریال عنوان کرد .


نظر شما :