2 هکتار از اراضی ملی شهرستان حاجی آباد رفع تصرف شد

۱۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۷ کد : ۲۸۶۵۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از رفع تصرف 2 هکتار از اراضی ملی منطقه هاشم آباد این شهرستان خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از رفع تصرف 2 هکتار از اراضی ملی منطقه هاشم آباد این شهرستان خبر داد.

ایوب شکاری گفت : این اراضی که بصورت کشت زراعی تصرف گردیده بود توسط نیروهای این اداره به استناد تبصره ماده 55 پس از تفهیم متصرف از ملی بودن اراضی ، عرصه رفع تصرف شد و خسارت وارده به اراضی ملی اخذ گردید .

شکاری ارزش ریالی این اراضی ملی را یکصد میلیون ریال عنوان کرد و در آخر بمنظور حفظ و صیانت از عرصه هایی ملی از زحمات نیروهای این اداره قدردانی کرد.


نظر شما :