بازدید معاون فرماندار رودان از پروژه صندوق توسعه ملی

۰۳ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۲ کد : ۲۹۳۱۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۴
‎ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان از بازدید معاون فرماندار به همراه رئیس شورای بخش مرکزی و اهالی روستای برزرد از پروژه صندوق توسعه ملی خبر داد .
 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان از بازدید معاون فرماندار به همراه رئیس شورای بخش مرکزی و اهالی روستای برزرد از پروژه صندوق توسعه ملی خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان؛ حسین محسنی زاده گفت : عملیات مورد نظر با هدف افزایش پوشش گیاهی، جلوگیری از فرسایش و افزایش رسوب از محل صندوق توسعه ملی در حال اجراست .

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان از بازدید معاون فرماندار به همراه رئیس شورای بخش مرکزی و اهالی روستای برزرد از پروژه صندوق توسعه ملی خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان؛ حسین محسنی زاده گفت : عملیات مورد نظر با هدف افزایش پوشش گیاهی، جلوگیری از فرسایش و افزایش رسوب از محل صندوق توسعه ملی در حال اجراست .

هاشمی معاون فرماندار افزود : از ابتدای اجرای این طرح مردم محلی و ساکنین بومی در روند اجرایی آن مشارکت دارند  و به همین دلیل امید زیادی به پایداری و موفقیت آن وجود دارد .

محسنی زاده ،استفاده از کارگران بومی توسط پیمانکار در اجرای آن را نیز عامل مهمی دانست که در پایداری اینگونه طرحها نقش بسزایی خواهد داشت.

هاشمی معاون فرماندار افزود : از ابتدای اجرای این طرح مردم محلی و ساکنین بومی در روند اجرایی آن مشارکت دارند  و به همین دلیل امید زیادی به پایداری و موفقیت آن وجود دارد .


نظر شما :