مکان یابی پروژه های آبخیزداری در حوزه باسیدی(سدیچ) شهرستان جاسک انجام شد

۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱ کد : ۲۹۶۸۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از مکانیابی پروژه های آبخیزداری در حوزه باسیدی(سدیچ) این شهرستان خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از مکانیابی پروژه های آبخیزداری در حوزه باسیدی(سدیچ) این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ اسلام بهرامی گفت :   با حضور کارشناسان آبخیزداری شهرستان جاسک محل های درخواستی شورای اسلامی روستای باسیدی این شهرستان جهت  اجرای عملیات آبخیزداری بازدید و بررسی شد.با توجه به وجود چشمه های آب در این منطقه که منبع تامین آب شرب ،مصارف خانگی و کشاورزی مردم از آن ها می باشد ، تقویت این چشمه ها و بالا بردن میزان آبدهی آن ها  از طریق  اجرای عملیات آبخیزداری در بالا دست این چشمه ها امری مهم به شمار می آید و به همین منظور محل اجرای سازه های آبخیزداری سنگی ملاتی در این حوزه مکانیابی شد.

بهرامی خاطر نشان کرد : اجرای فعالیت های آبخیزداری در محل های مستعد و پتانسیل دار این شهرستان با هدف حفظ منابع آب و خاک و کنترل فرسایش و رسوب ،مقابله با خشکسالی ،تقویت سفره های زیزمینی ،تقویت و تامین منابع آب  در مناطق محروم و... به انجام می رسد.


نظر شما :