دیدار رییس سازمان جنگلها با نمایندگان مجلس شورای اسلامی
تعدادی
از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دکتر منصور معاون وزیر و رییس سازمان
جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور به طور جداگانه دیدار و گفت و گو کردند.
به
گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگلها، "صدیف بدری نماینده مردم اردبیل،
نیر، نمین"، "علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند" و "محمدعلی محسنی بند پی
نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت" در دیدارهای جداگانه ای مسایل
و مشکلات منطقه ای خود را در میان گذاشتند.
نمایندگان
خانه ملت همچنین در این دیدار با تاکید برحفظ منابعطبیعی بویژه جنگلها
و مراتع به رفع تداخلات اشاره کردند و از رییس سازمان جنگلها خواستار رفع
این مشکلات شدند.
مسعود
منصور اجرای طرح کاداستر را راهی برای رفع مشکلات ناشی از تداخلات مرزی،
جلوگیری از اختلافات مردم و افزایش امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود:
اجرای طرح کاداستر یکی از محورهای نه گانه کاری سازمان در سال جاری است
و کاداستر میتواند بسیاری از ابهامات و مشکلات موجود بین اراضی ملی
و مستثنیات اشخاص را مرتفع نماید.
معاون وزیر یادآور شد: سازمان جنگلها با برنامهریزی در سال جهش تولید به اقدامات خود سرعت دوچندان بخشیده است.
منصور
گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده
است، سازمان جنگل ها ۹ محور کاری را با عنوان "طرح ۹ در ۹۹ " تدوین و به
همه ادارات کل منابع طبیعی استانها ابلاغ کرده است.

نظر شما :