توقف عملیات تخریب و تصرف اراضی ملی در شیب روان شهرستان بندر خمیر

۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۲ کد : ۳۰۶۴۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از توقف عملیات تخریب و تصرف اراضی ملی درمنطقه شیب روانکهورستان خبرداد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از توقف عملیات تخریب و تصرف اراضی ملی درمنطقه شیب روانکهورستان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان؛سالاری گفت: میزان 5 هکتار از اراضی ملی منطقه شیب روان کهورستان که افرادی بدون در نظر گرفتن اصل 45 قانون اساسي و رعايت مواد 1و2 قانون ملي شدن جنگل ها ،مراتع وآبخیزداری كشور اقدام به تخریب وتصرف اراضی ملی می نمود به استناد تبصره ذیل ماده55 قانون حفاظت و بهربرداری از جنگلها ،مراتع وآبخیزداری کشور توسط یگان  حفاظت این اداره متوقف و اعاده به وضع سابق صورت گرفت.

وی اضافه کرد: این ملک دارای ارزش ریالی 650 میلیون ریال بوده، در ادامه رسیدگی با اخذ خسارت و تعهد محضری از متصرف مبنی بر عدم ادعای مالکیت بر روی عرصه مذکور موضوع مختومه گردید.

سالاری با تاکید بر برخورد قاطع با هرگونه تصرف عرصه‌های مرتعی و جنگلی بیان کرد: از آنجا که منابع طبیعی در زمره انفال محسوب می‌شوند با قاطعیت تصرف اراضی ملی از هر شخص حقیقی و حقوقی رفع می‌شود.


نظر شما :