مکان یابی پروژه های آبخیزداری در حوزه گابریک شهرستان جاسک انجام شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از مکان یابی پروژه های آبخیزداری در حوزه گابریک این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ اسلام بهرامی گفت : با حضور کارشناس آبخیزداری شهرستان جاسک محل های درخواستی شوراها و دهیاری روستاهای تیتکن و پیشانی کنده در حوزه آبخیز گابریک این شهرستان جهت اجرای عملیات آبخیزداری بازدید و بررسی شد.
با توجه به وجود رودخانه های فصلی در این منطقه که منبع تامین آب شرب ،مصارف خانگی و کشاورزی مردم از آن ها می باشد ، تقویت منابع آب این حوزه از طریق اجرای عملیات آبخیزداری ضروری می باشد و به همین منظور محل اجرای سازه های آبخیزداری در این حوزه مکان یابی شد..
بهرامی خاطر نشان کرد : اجرای فعالیت های آبخیزداری در محل های مستعد و پتانسیل دار این شهرستان با هدف کنترل سیل و خطرات ناشی از آن ، حفظ منابع آب و خاک و کنترل فرسایش و رسوب ،مقابله با خشکسالی ،تقویت سفره های زیزمینی ،تقویت و تامین منابع آب در مناطق محروم و... به انجام می رسد.

نظر شما :