بازديد از طرحهاى جنگلكارى مشاركتى در سطح شهرستان بستك

۰۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۷:۴۰ کد : ۳۰۸۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۴
بازديد از طرحهاى جنگلكارى مشاركتى در سطح شهرستان بستك
رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى بستك از بازديد كارشناسان اداره كل منابع طبيعى و آبخيزدارى استان هرمزگان از طرحهاى جنگلكارى مشاركتى با گونه بومى كنار در سطح شهرستان بستك خبر داد.
 

رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى بستك از بازديد كارشناسان اداره كل منابع طبيعى و آبخيزدارى استان هرمزگان از طرحهاى جنگلكارى مشاركتى با گونه بومى كنار در سطح شهرستان بستك خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حامد احمدپور گفت: جنگلكارى مشاركتى از اواخر سال ١٣٩٤ در سطح شهرستان با هدف احياء، توسعه و بهره بردارى اصولى از جنگل و حفاظت آب و خاك آغاز و با توجه به استقبال عمومى و سمن‌هاى زیست محیطی با كاشت گونه‌هاى جنگلى و الزاما بومى در سطح شهرستان آغاز شد كه هم اكنون برخى از آنها به ثمردهى رسيده است.

كارشناسان اداره كل منابع طبيعى و آبخيزدارى هرمزگان ضمن رضايت از طرحهاى اجراشده در سطح شهرستان، جنگلكارى مشاركتى در منطقه دهنگ در سطح ١٥ هكتار را به عنوان نمونه شاخص جنگلكارى با احداث هلالى آبگير دانستند.


نظر شما :