توقف عملیات تصرف اراضی ملی در شهرستان بندرعباس
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس از توقف عملیات تصرف اراضی ملی درمنطقه نانگ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان:روح الله وفاکیش گفت:میزان 609مترمربع از اراضی ملی منطقه نانگ که فردی بدون مجوز قانونی اقدام به پی ریزی ودپو مصالح نموده بود به استناد تبصره ذیل ماده 55قانون حفاظت وبهره برداری از جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور و در راستای حفاظت وصیانت از اراضی ملی وبیت المال از ادامه فعالیت تصرفی آن جلوگیری بعمل آمد.
در ادامه رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری بندرعباس اعلام کرد:گشت زنی در راستای حفاظت از منابع ملی با جدیت کامل و به صورت مستمر انجام میشود ویگان حفاظت این اداره بصورت شبانه روزی وایام تعطیل آماده دریافت وبررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب وتصرف اراضی ملی،قطع درخت وآتش سوزی که یکی از عوامل تخریب عرصه های منابع طبیعی محسوب میشوداز طریق سامانه1504یگان حفاظت می باشد.

نظر شما :