برگزاری جلسه هم اندیشی و هماهنگی جهت برپایی نمایشگاه هفته منابع طبیعی در شهرستان بندرعباس
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از تشکیل جلسه هم اندیشی و هماهنگی جهت برپایی نمایشگاه دست آوردهای این اداره ،به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ،روح الله وفاکیش افزود: این نمایشگاه که به همت کارمندان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس هر ساله در هفته منابع طبیعی افتتاح میگردد ، شامل بخش های مختلفی از جمله معرفی گونه های مختلف گیاهی،ارائه و عرضه عرقیجات فراوری شده گیاهی، عملکرد یک ساله اداره و یگان منابع طبیعی شهرستان می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار هفته منابع طبیعی با عنوان"منابع طبیعی ،بزرگترین سرمایه ملی" با برپایی این گونه نمایشگاه ها بتوانیم قدم موثری در ترویج فرهنگ منابع طبیعی و شناساندن فعالیت های منابع طبیعی به جامعه ایفا نماییم.

نظر شما :