نشست هماهنگی هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با بخشدار رویدر شهرستان بندرخمیر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ،داریوش قانعی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از نشست هماهنگی هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با بخشدار رویدر این شهرستان خبر داد.
قانعی گفت: با توجه به پیش رو بودن هفته منابع طبیعی و در نظر گرفتن برنامه های اجرایی در بخش رویدر هماهنگی با بخشدار رویدر در رابطه با محلی مناسب جهت برگزاری و حضور نهاد و سمن های مردمی در برگزاری هرچه باشکوه تر هفته منابع طبیعی عنوان کرد.
نظر شما :