33 هکتار از اراضی ملی منطقه سیرومچ شهرستان جاسک رفع تصرف شد

۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۵ کد : ۳۲۸۶۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۴
.رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از رفع تصرف 33 هکتار از اراضی ملی منطقه سیرومچ این شهرستان خبر داد.
 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از رفع تصرف 33 هکتار از اراضی ملی منطقه سیرومچ این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ،جمشید سالاری گفت : به منظور حفاظت و صیانت از اراضی ملی به عنوان مهم ترین هدف سازمانی و کوتاه نمودن دست متجاوزان ، 33 هکتار از اراضی ملی منطقه سیرومچ این شهرستان که در سنوات قبل توسط افراد سودجو تصرف گردیده بود با دستور مرجع قضایی و با حضور نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک و پاسگاه مرزی دریایی گابریک رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق گردید.

سالاری افزود:  ارزش ریالی این اراضی رفع تصرف شده معادل 9 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت : این اداره آمادگی کامل جهت دریافت هرگونه گزارش های مردمی در مورد تخریب و تصرف اراضی ملی از طریق سامانه تلفنی 1504 را دارد.


نظر شما :