رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان بندرعباس
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس از رفع تصرف اراضی ملی درمنطقه سمسیلو خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان؛روح الله وفاکیش گفت:میزان 1944مترمربع از اراضی ملی منطقه سمسیلواز توابع بخش تخت که فردی بدون در نظر گرفتن اصل 45 قانون اساسي و رعايت مواد 1و2 قانون ملي شدن جنگل ها ،مراتع وآبخیزداری كشور اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی نموده بود به استناد تبصره ذیل ماده55 قانون حفاظت وبهره برداری از جنگلها ،مراتع وآبخیزداری کشور توسط پاسگاه حفاظت این اداره ضمن توقف عملیات تصرفی از عرصه مورد نظر رفع تصرف وبه بیت المال بازگردانده شد.
وی افزود: ارزش این اراضی 10میلیون تومان می باشد.
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس افزود: گشت زنی در راستای حفاظت از اراضی ملی به صورت مستمر انجام میشود وکمترین تصرفات با جدیت دنبال وبا متخلفین در چارچوب قوانین ومقررات قاطعانه برخورد خواهدشد و یگان حفاظت این اداره بصورت شبانه روزی وایام تعطیل آماده دریافت وبررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب وتصرف اراضی ملی،قطع درخت وآتش سوزی از طریق سامانه1504یگان حفاظت می باشد.

نظر شما :