تجهيز و نهالكارى بوستان روستايى سيداحمدى شهرستان بستک
رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى بستک از تجهيز و نهالكارى بوستان روستايى سيداحمدى واقع در بخش مركزى شهرستان بستک با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی آن روستا خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حامد احمدپور گفت: بوستان روستايى سيداحمدى در سطح يك هكتار مصوب سال ١٣٨٢ مى باشد كه با مشاركت شوراى اسلامى و دهيارى نهالكارى و به وسايل بازى تجهيز شد.
جنگلدار بستك ضمن تشكر و قدردانى از دهيارى و شوراى اسلامى سيداحمدى به لحاظ توجه ويژه به فضاى سبز و توسعه بوستان روستايى خواستار همكارى ببشتر ساير دهياران به اين امر مهم شد.
وى افزود: در شهرستان بستک تعداد ٢٧ بوستان روستايى به مساحت كلى ٨٥ هكتار با مشاركت مردم احداث گرديده است كه میتواند در توسعه سرانه فضاى سبز و ايجاد نشاط در جوامع روستايى مفيد باشد.

نظر شما :