4266مترمربع از اراضی ملی در شهرستان بندرعباس رفع تصرف شد

۰۹ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۲ کد : ۳۳۵۸۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس از رفع تصرف4266 از اراضی ملی درمنطقه تخت خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس از رفع تصرف4266 از اراضی ملی درمنطقه تخت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ روح الله وفاکیش گفت : میزان4266مترمربع از اراضی ملی منطقه تخت که فردی بدون مجوز ورعایت قوانین ومقررات اقدام به تصرف اراضی نموده بود به استناد تبصره ذیل ماده55 قانون حفاظت وبهربرداری از جنگلها ،مراتع وآبخیزداری کشور توسط پاسگاه حفاظت این اداره رفع تصرف وبه بیت المال باز گرداننده شد

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت: یگان حفاظت این اداره بصورت شبانه آماده دریافت وبررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب وتصرف اراضی ملی،قطع درخت وآتش سوزی از طریق سامانه1504یگان حفاظت می باشد.


نظر شما :