15 هکتار از اراضی ملی منطقه پنهان شهرستان جاسک رفع تصرف گردید
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از رفع تصرف 15 هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ،جمشید سالاری گفت : به منظور حفاظت و صیانت از اراضی ملی به عنوان مهم ترین هدف سازمانی و کوتاه نمودن دست متجاوزان ، 15 هکتار از اراضی ملی منطقه پنهان این شهرستان که در سنوات قبل توسط افراد سودجو تصرف گردیده بود با دستور مرجع قضایی و با حضور نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک و پاسگاه مرزی دریایی یکدار رفع تصرف شد
سالاری افزود: ارزش ریالی این اراضی رفع تصرف شده 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

نظر شما :