معاون دفتر بیابان سازمان جنگل ها از کانون های بحرانی فرسایش بادی شهرستان جاسک بازدید کرد.

۱۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰ کد : ۳۳۶۵۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از بازدید معاون دفتر بیابان سازمان جنگل ها از کانون های بحرانی فرسایش بادی این شهرستان خبر داد.
 
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از بازدید معاون دفتر بیابان سازمان جنگل ها از کانون های بحرانی فرسایش بادی این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ جمشید سالاری گفت : مهندس اباذری معاون دفتر بیابان سازمان جنگل ها ،مراتع و آبخیزداری کشور به همراه مهندس اخوان ، دکتر زارع و کارشناسان ستادی و شهرستانی از کانون های بحرانی فرسایش بادی شهرستان جاسک  و مناطق پیشنهادی جهت اجرای عملیات مالچ پاشی که منازل مسکونی ،تاسیسات زیربنایی،جاده های مواصلاتی و روستانشینان را با خطری جدی مواجه نموده است بازدید نمودند .
مهندس اباذری در این بازدید اظهار داشت مهار کانون های  اصلی فرسایش بادی بوسیله اجرای عملیات مالچ پاشی در سال جاری در دستور کار سازمان جنگل ها ،مراتع و آبخیزداری کشور قرار دارد.
سالاری افزود : مناطق بحرانی مشکوهی ،کیدرپایین،طلادر،چنالی قدیم ،جهلا،یکدار،شهر نی ،هوشدان  و جاسک کهنه  در این بازدید بررسی شد.

نظر شما :