مهار آتش‌سوزی در منطقه دیوان شهرستان بندرلنگه

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۴ کد : ۳۴۵۹۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
 مهار آتش‌سوزی در منطقه دیوان شهرستان بندرلنگه
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از مهار به‌موقع آتش‌سوزی در منطقه دیوان بخش مرکزی شهرستان خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از مهار به‌موقع آتش‌سوزی در منطقه دیوان بخش مرکزی  شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ، علی ملایی گفت : با حضور به موقع مأموران یگان حفاظت و پیگیری معاون اداره آقای محمد جلیل علوی و هماهنگی لازم با آتش نشانی آتش نشانی دیوان در کمترین زمان آتش سوزی  متوقف گردید .

ملایی از همکاری و واکنش سریع  مجموعه آتش نشانی دیوان و شورا و دهیاری این منطقه که با این اداره جهت مهارآتش سوزی همکاری نمودند تشکر و قدردانی نموند

در ادامه اعلام نمودند یگان حفاظت این اداره در راستای حفاظت و صیانت از منابع ملی به‌صورت شبانه‌روزی و ایام تعطیل آماده دریافت و بررسی هرگونه اخبار درباره تخریب و تصرف اراضی ملی، قطع درخت، آتش‌سوزی از طریق سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت است.


نظر شما :