پایان پروژه مدیریت رواناب ( بند بندسار خاکی ) منطقه چاه مسلم و نخل یوسف بندرلنگه از محل اعتبار صندوق توسعه ملی

۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۲ کد : ۳۵۴۵۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۴
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از پایان پروژه مدیریت رواناب ( بند بندسار خاکی ) منطقه چاه مسلم و نخل یوسف بندرلنگه از محل اعتبار صندوق توسعه ملی خبر داد.
 

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از پایان پروژه مدیریت رواناب ( بند بندسار خاکی ) منطقه چاه مسلم و نخل یوسف بندرلنگه از محل اعتبار صندوق توسعه ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ سیامک آرمان گفت: عملیات اجرایی این پروژه شامل احداث بند های خاکی با عرض ( پایین 9 متر وبالا 3 متر) ، طول 230 متر و ارتفاع 1.2 متر که بصورت عمود بر آبراهه ها می باشد که تا کنون 95 درصد عملیات اجرا شده است .

وی افزود: هدف از اجرای این سازه ها را تغذیه سفره های آب زیرزمینی، کنترل سیل ، جلوگیری ازهدررفت آب و فرسایش خاک و مقابله با پیامد های ناشی از سیل وخشکسالی است.


نظر شما :