5 هکتار از اراضی ملی منطقه سیرومچ شهرستان جاسک رفع تصرف شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹ کد : ۳۶۰۴۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از رفع تصرف 5 هکتار از اراضی ملی منطقه سیرومچ این شهرستان خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از رفع تصرف  5  هکتار از اراضی ملی منطقه سیرومچ این شهرستان خبر داد.

به گزارش پابگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ اسلام بهرامی گفت : به منظور حفاظت و صیانت از اراضی ملی به عنوان مهم ترین هدف سازمانی و کوتاه نمودن دست متجاوزان ، 2598/5  هکتار از اراضی ملی منطقه سیرومچ  این شهرستان که در سنوات قبل توسط افراد سودجو  تصرف گردیده بود با دستور مرجع قضایی و با حضور نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک و پاسگاه مرزی دریایی یکدار  رفع تصرف و به انفال بازگردانده شد.

بهرامی افزود : ارزش ریالی این اراضی رفع تصرف شده معادل  1 میلیارد و 577 میلیون ریال  برآورد گردیده است.

وی گفت : این اداره آمادگی کامل جهت دریافت هرگونه گزارش های مردمی در مورد تخریب و تصرف اراضی ملی از طریق سامانه تلفنی 1504 را دارد.


نظر شما :