5 هکتار از اراضی ملی منطقه سیرومچ شهرستان جاسک رفع تصرف شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از رفع تصرف 5 هکتار از اراضی ملی منطقه سیرومچ این شهرستان خبر داد.
به گزارش پابگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ اسلام بهرامی گفت : به منظور حفاظت و صیانت از اراضی ملی به عنوان مهم ترین هدف سازمانی و کوتاه نمودن دست متجاوزان ، 2598/5 هکتار از اراضی ملی منطقه سیرومچ این شهرستان که در سنوات قبل توسط افراد سودجو تصرف گردیده بود با دستور مرجع قضایی و با حضور نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک و پاسگاه مرزی دریایی یکدار رفع تصرف و به انفال بازگردانده شد.
بهرامی افزود : ارزش ریالی این اراضی رفع تصرف شده معادل 1 میلیارد و 577 میلیون ریال برآورد گردیده است.
وی گفت : این اداره آمادگی کامل جهت دریافت هرگونه گزارش های مردمی در مورد تخریب و تصرف اراضی ملی از طریق سامانه تلفنی 1504 را دارد.

نظر شما :