افتتاح پروژه سازه آبخیزداری سنگی ملاتی حوزه آبخیز کهورستان بندرخمیر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر‎

۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۶ کد : ۳۶۶۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
افتتاح پروژه سازه آبخیزداری سنگی ملاتی حوزه آبخیز کهورستان بندرخمیر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر‎
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان،داریوش قانعی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از افتتاح سازه آبخیزداری سنگی ملاتی حوزه آبخیز کهورستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان،داریوش قانعی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از افتتاح سازه آبخیزداری سنگی ملاتی حوزه آبخیز کهورستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

قانعی گفت: طی مراسمی با حضور فرماندار، حیدری معاون سیاسی امنیتی استاندار، ذاکری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان و جمعی از مسئولین شهرستان عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری سنگی ملاتی حوزه آبحیز کهورستان افتتاح شد.

وی افزود: این سازه آبخیزداری به ارتفاع 5 متر، طول تاج 40 متر، حجم آبگیری87 هزار متر مکعب و با اعتبار 201 میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار گردیده است.

داریوش قانعی شهواری هدف از اجرای این پروژه کنترل سیلاب های فصلی، تقویت سفره های زیرزمینی پایین دست و مقابله با خشکسالی و حفظ منابع آب و خاک اعلام کرد.


نظر شما :