آبگیری 3میلیون مترمکعبی سازه های آبخیزداری شهرستان بشاگرد

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۳ کد : ۳۶۹۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
آبگیری 3میلیون مترمکعبی سازه های آبخیزداری شهرستان بشاگرد
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بشاگرد از آبگیری 3میلیون مترمکعبی سازه های آبخیزداری این شهرستان درپی بارندگی های اخیر خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بشاگرد از آبگیری 3میلیون مترمکعبی سازه های آبخیزداری این شهرستان درپی بارندگی های اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ علی مبارکی گفت : درپی بارشهای اخیر سازه های آبخیزداری در سه بخش گوهران ، مرکزی ، گافر و پارامون به میزان 3میلیون مترمکعب آبگیری شده اند که این سازه ها شامل بندهای خاکی و سازه های سنگی و ملاتی می باشد.

وی افزود : باتوجه به کم آبی منطقه آبگیری این سازه ها باعث ذخیره نزولات آسمانی ، کنترل سیلابها و همچنین تقویت سفره های زیرزمینی شده است.


نظر شما :