برگزاری جشن پیروزی انقلاب در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۴ کد : ۳۶۹۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
برگزاری جشن پیروزی انقلاب در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل منابع طبیعی با حضور مدیرکل ، حاج آقا میرزایی مدرس حوزه و دانشگاه ، معاونین ، روسای ستادی و خانواده ها همراه با سخنرانی ، گروه موسیقی و تئاتربرگزار شد.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل منابع طبیعی با حضور مدیرکل ، حاج آقا میرزایی مدرس حوزه و دانشگاه ، معاونین ، روسای ستادی و خانواده ها همراه با سخنرانی ، گروه موسیقی و تئاتربرگزار شد.

امید ذاکری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در این جشن گفت : در طول 4 دهه گذشته 39 هزار هکتار از اراضی بیابانی استان به روش های مختلف احیا شده است درحالیکه در پیش از انقلاب تنها در یک محدوده حداکثر 500 هکتاری در اطراف فرودگاه بندرعباس مقابله با اثرات بیابان زایی اجرا شده بود.

وی گفت: 48 هزار هکتار جنگل کاری در استان از دیگر آثار و نتایج انقلاب اسلامی است که تمام این سطح اراضی جنگل کاری شده پس از انقلاب و از اوایل دهه 60 تاکنون اجرا شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت:  پیش از انقلاب اسلامی در زمینه اخذ سند اراضی ملی و منابع طبیعی و تثبیت مالکیت دولت بر این عرصه ها کمتر از 20 درصد از اراضی ملی استان سند اخذ شده بود  اما پس از انقلاب اسلامی بیش از 80 درصد از اسناد مالکیت دولت اخذ شده است.

حاج آثا میرزایی نیز در این مراسم به بیان عوامل پیشرفت و پیروزی انقلاب پرداخت و گفت : از عوامل مهم پیشرفت و موفقیت یک نظام و جامعه قدر شناسی و باورمندی یعنی باور داشتن توانایی ها و ظرفیت های خود است و این دو عنصر مهم موجب گام برداشتن در مسیر تحقق عدالت اجتماعی می شود.

لازم به ذکر است در گوشه ی مراسم مسابقه ی نقاشی با موضوع دهه فجر ویژه ی کودکان برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.


نظر شما :