پاسخ به 110 فقره استعلام از طریق سامانه سامط در شهرستان قشم
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قشم از پاسخگویی به 110 فقره استعلام در شش ماهه نخست سال جاری از طریق سامانه سامط در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ محمودی زاده گفت : در راستای شفافیت خدمات و فعالیت های اداری تمامی استعلام های دریافت شده در سال 97 از طریق سیستم استعلام منابع طبیعی ( سامط ) ، صورت پذیرفته شده است که این کار در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک بوده است.
وی افزود : در حال حاضر مراجعه کنندگان در یک چارچوب مشخص شده و بدون اتلاف وقت و ایجاد سردرگمی به راحتی پاسخ استعلام خود را دریافت می نمایند.
وی در تشریح نحوه کار این سامانه گفت : پس از مراجعه ارباب رجوع به دفاتر پیشخوان دولت و ثبت مدارک و مستندات خود ، کلیه فایل های دریافت شده به کارتابل رییس اداره ارسال شده و برای اعلام نظر به کارشناس مربوطه ارجاع داده میشود و پس از پاسخوگویی کارشناس ، به دفتر پیشخوان برگشت داده می شود. تمام این مراحل نیز از طریق سیستم پیامکی به اطلاع متقاضی خواهد رسید

نظر شما :