استعدادیابی و تخصیص 254 هکتاراز اراضی ملی شهرستان سیریک
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان سیریک ازاستعدادیابی و واگذاری بیش 254 هکتار از اراضی ملی شهرستان سیریک دردی ماه 97جهت تخصیص به امور اراضی خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ،شعبانی گفت: دریک ماهه گذشته بیش از 254 هکتار از اراضی مستعد این شهرستان که درخواست آنها از طریق مدیریت امور اراضی ارسال شده بود جهت انجام طرح های کشاورزی و صنعتی استعدادیابی وپاسخ داده شد.
وی افزود : بمنظور تسهیل و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری جوامع محلی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه این اراضی به متقاضیان واگذار گردیده است که با اقدامات کارشناسانه می توانیم سبب جذب سرمایه گذاران در این شهرستان باشیم و با انجام این طرح ها بتوانیم زمینه رشد و پیشرفت شهرستان و اشتغالزایی را فراهم آوریم.
شعبانی تاکید کرد: هرگونه واگذاری اراضی منابع طبیعی صرفاً بر اساس طرح و استعداد اراضی در چارچوب نظام فنی خود امکان پذیر است و این اداره آمادگی لازم برای همکاری با متقاضیان دولتی و خصوصی را دارد.

نظر شما :