برگزارى نمايشگاه محصولات فرعی جنگل‌ها و مراتع در شهرستان بستک

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۷ کد : ۳۸۳۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
برگزارى نمايشگاه محصولات فرعی جنگل‌ها و مراتع در شهرستان بستک
رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى شهرستان بستك از برگزارى نمايشگاه محصولات فرعی جنگل‌ها و مراتع در مراسم كميته روستايى و عشايرى به مناسبت ايام الله دهه ى فجر در نخل خين با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، مسئولین محلی، معتمدين، مرتعداران و جوامع محلى خبر داد.

رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى شهرستان بستك از برگزارى نمايشگاه محصولات فرعی جنگل‌ها و مراتع در مراسم كميته روستايى و عشايرى به مناسبت ايام الله دهه ى فجر در نخل خين با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، مسئولین محلی، معتمدين، مرتعداران و جوامع محلى خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حامد احمدپور گفت: مراتع شهرستان بستك داراى گياهان دارويى شاخصى نظير آنغوزه، آويشن، گون، بابونه و... مى باشد كه با استفاده و بهره بردارى اصولى از توانمندى هاى مراتع در قالب طرحهاى مرتعدارى مى‌تواند نقش موثرى در رشد و توسعه جوامع محلى داشته باشد.

وى افزود: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتى با تكيه بر اشتغال و حمايت از توليد ملى، ارائه توانمنديهاى منطقه در بخش گياهان دارويى و تبادل اطلاعات و تجربيات از اهداف اين نمايشگاه مى باشد.

 


نظر شما :