حضور فرماندار و رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى شهرستان بستك در جمع نمازگزاران روستاى كنچى
رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى بستك گفت: با حضور فرماندار در نماز جمعه روستاى كنچى عملكرد دولت و پروژه هاى آبخيزدارى اجرا شده در سطح شهرستان تشريح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حسينى قتالى فرماندار شهرستان بستك در جمع نمازگزاران روستاى كنچى ضمن تشريح عملكرد دولت در حوزه هاى مختلف گفت: سازه آبخيزدارى كنچى كه براى اولين بار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملى تأمين اعتبار گرديد، عمليات اجرايى آن به اتمام رسيده و در دهه مبارك فجر افتتاح مى شود.
وى در ادامه افزود: شوراى اسلامى و دهيارى روستا با هماهنگى معتمدين و سادات ليستى از مشكلات و نيازهاى روستا به صورت اولويت بندى شده تهيه تا بر اساس اولويت تعيين شده براى حل مشكلات و مسائل برنامه ريزى كنيم.
در پايان فرماندار و رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى به سوالات نمازگزاران پاسخ دادند.

نظر شما :