دکتر احمدی منش دادستان بندرعباس: تمام نیروها برای مبارزه با سودجویان انفال در ایام نوروز بسیج شده اند

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۱ کد : ۴۶۵۴۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ؛ دادستان بندرعباس با تبریک آغاز هفته منابع طبیعی به فعالین حوزه منابع طبیعی گفت: هماهنگی های لازم برای صیانت از انفال و اراضی ملی که متاسفانه مورددست درازی سودجویان قرار می گیردآغاز شده و این پیگیری و حفاظت در ایام تعطیلات نوروز شدت بیشتری پیدا میکند با بسیج تمام نیروهای محافظتی دراین ایام به بهترین نحو از انفال مراقبت و صیانت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ؛ دادستان بندرعباس با تبریک آغاز هفته منابع طبیعی به فعالین حوزه منابع  طبیعی گفت:  هماهنگی های لازم برای صیانت از انفال و اراضی ملی که متاسفانه مورددست درازی سودجویان  قرار می گیردآغاز شده و این پیگیری و حفاظت در ایام تعطیلات نوروز شدت بیشتری پیدا میکند با بسیج تمام نیروهای محافظتی دراین ایام به بهترین نحو از انفال  مراقبت و صیانت می شود.


نظر شما :