از برداشت غیرمجاز معدن شهرستان جاسک پیشگیری شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از پیشگیری برداشت غیرمجاز معادن این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ جمشید سالاری گفت : در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و انفال بعنوان یکی از مهم ترین وظایف سازمانی و کوتاه نمودن دست متجاوزین این عرصه ها با حضور بموقع یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در قریه جاسک کهنه که در فاصله 15 کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد از برداشت غیر مجاز معدن مخلوط کوهی این منطقه پیشگیری شد و فعالیت های آنان متوقف شد.
وی افزود : این اداره آمادگی لازم را برای دریافت هرگونه گزارش های مردمی در مورد تخریب ،تصرف و برداشت غیرمجاز معادن از طریق سامانه تلفنی 1504 دارد.

نظر شما :