پایان پروژه ی عملیات مکانیک آبخیزداری حوزه آبخیز سیاهک شهرستان حاجی آباد

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۱ کد : ۴۹۱۲۵ اخبار شهرستان
تعداد بازدید:۲
پایان پروژه ی عملیات مکانیک آبخیزداری حوزه آبخیز سیاهک شهرستان حاجی آباد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از پایان عملیات مکانیک آبخیزداری حوزه ی آبخیز سیاهک در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از پایان عملیات مکانیک آبخیزداری حوزه ی آبخیز سیاهک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ جمشید سالاریگفت:  این پروژه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و در بخش فارغان در دست اجرا می باشد.

وی افزود : اعتبار تخصیص یافته 500 میلیون تومان و مدت اجرای پروژه سه ماه شمسی بوده است.

سالاری گفت : این منطقه دارای جمعیتی بالغ بر 11 هزار نفر و قطب تولید انواع مرکبات و صیفی جات و تنوع محصولات کشاورزی بسیار بالا در شهرستان می باشد لذا اهداف اصلی و عمده اجرای پروژه عملیات مکانیک آبخیزداری حوزه ی آبخیز سیاهک تقویت منابع آب جهت توسعه ی بخش باغداری خصوصا مرکبات مانند لیمو نارنگی و پرتقال و انواع صیفی جات می باشد.

وی افزود : از دیگر اهداف اجرای پروژه مدیریت رواناب و اخذ رسوبات رودخانه جهت تثبیت بستر رودخانه می باشد.

لازم به ذکر است اجرای این پروژه رضایتمندی  مردم منطقه ی سیرمند را در پی داشته است.

کلیدواژه‌ها: پایان پروژه ی عملیات مکانیک آبخیزداری حوزه آبخیز سیاهک شهرستان حاجی آباد


نظر شما :