ثبت نام کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر در سامانه جدید همیار طبیعت

۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۰۷:۵۹ کد : ۴۹۳۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
ثبت نام کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر در سامانه جدید همیار طبیعت
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از ثبت نام کارکنان این اداره در سامانه جدید همیار طبیعت خبر داد.
 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از ثبت نام کارکنان این اداره در سامانه جدید همیار طبیعت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ داریوش قانعی گفت : با توجه به تغییر روند ثبت نام کارت همیار طبیعت و هوشمند سازی این طرح که از طریق سامانه اینترنتی صورت میگیرد در اولین اقدام همه ی کارکنان این اداره جهت اشاعه فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی پیشقدم گردیده و در این طرح ثبت نام کردند.

وی افزود : حمایت و حفاظت از منابع ملی و طبیعی یک وظیفه عمومی است که شامل تک تک اعضای جامعه می شود و پیر و خردسال نمی شناسد. هموطنان عزیز می توانند جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی www.essht.ir مراجعه نمایند.هزینه عضویت در تعاونی 250 هزار ریال است و کارت های شناسایی به صورت هوشمند صادر خواهد گردید که دارای استفاده های گوناگونی است.


نظر شما :