جلسه هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت های آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه

۰۸ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰ کد : ۵۰۰۰۳ اخبار شهرستان
تعداد بازدید:۳
جلسه هماهنگی  و برنامه ریزی فعالیت های آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از جلسه هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت های آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از جلسه هماهنگی  و برنامه ریزی فعالیت های آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حمید حسین پور گفت : با حضور دکتر پوربلیغی معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به همراه مهندس بندری رئیس اداره آبخیزداری و حفاظت خاک وکارشناس ستادی جلسه ایبا هدف هماهنگی لازم جهت انجام فعالیت های آبخیزداری سالجاری در سطح شهرستان برگزار گردید.

وی افزود :در اجرای طرح های آبخیزداری تنها به اقدامات سازه ای و سنگ و سیمان بسنده نکنیم بلکه باید هماهنگی  بین فعالیت های همچون فعالیت حفاظتی، جنگل کاری، بذرپاشی، بذرکاری و احیای مراتع در دستور کار قرار گیرد.

کلیدواژه‌ها: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت های آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه


نظر شما :