نشست با کارشنسان مرکز تحقیقات کشاورزی شهرستان قشم

۰۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۲ کد : ۵۱۴۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
 نشست با کارشنسان مرکز تحقیقات کشاورزی شهرستان قشم
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان قشم از نشست با کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی این شهرستان خبر داد .
 

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان قشم از  نشست با کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ اکبر محمودی زاده گفت:در این نشست با حضور خانم مهندس سهرابی پور و آقای مهندس ربیعی از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان درخصوص خشکیدگی جنگل حرا حفاظت گونه درخت آکاسیا و راه کارهای حفاظت از پوشش های گیاهی در این شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی نیز اضافه کرد:جنگل، فضای سبز و پوشش گیاهی نقش مهمی در سلامتی جسم و روح انسان دارد و تحقیقات نشان داده کسانی که در فضا‌های سبز و پردرخت زندگی می‌کنند یا در محیط‌ های طبیعی سکونت دارند نسبت به دیگر افرادی که در فضای آلوده و پرتراکم شهری زندگی می‌کنند از سلامتی بیشتری برخوردارند.


نظر شما :