گشت حفاظتی از اراضی ملی و طبیعی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف در منطقه جونگان شهرستان بندرعباس

۰۴ مهر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۶ کد : ۵۲۸۳۳ اخبار شهرستان
تعداد بازدید:۱
گشت حفاظتی  از اراضی ملی و طبیعی  جهت جلوگیری از تخریب و تصرف در منطقه جونگان شهرستان بندرعباس
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از انجام گشت حفاظت از اراضی ملی و طبیعی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه جونگان شهرستان بندرعباس خبرداد.

روح الله وفاکیش گفت: به منظور پیشگیری از تخریب اراضی ملی و طبیعی و تشدید برخورد با متخلفان ،گشت حفاظتی  از اراضی ملی و طبیعی  توسط مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بندرعباس صورت گرفت.

وی افزود: نیروهای پاسگاه  حفاظت این اداره به صورت 24ساعته مشغول گشت زنی و مراقبت از اراضی ملی و طبیعی هستند و با مشاهده هرگونه تخریب،تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی با تخریب کنندگان عرصه ها مطابق قانون برخورد می کنند.

وفاکیش  گفت :پاسگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری  به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب و تصرف و آتش سوزی از طریق شماره تلفن1504می باشد.

کلیدواژه‌ها: گشت حفاظتی از اراضی ملی و طبیعی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف در منطقه جونگان شهرستان بندرعباس


نظر شما :