توزیع نهال رایگان در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعیوآبخیزداری هرمزگان ؛ روح اله وفاکیش گفت: به مناسبت گرامیداشت دومین روز از هفته منابع طبیعی با شعار" درخت برای زندگی " در بین مراجعین نهال رایگان توزیع می گردد.
وی هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ منابع طبیعی ،حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز عنوان کرد.

نظر شما :