تقدیر از کارگران نهالستان باغو بمناسبت روز کارگر

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۷ کد : ۶۰۹۰۹ اخبار استان
تعداد بازدید:۳
تقدیر از کارگران نهالستان باغو بمناسبت روز کارگر
به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر توسط مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از کارگران نهالستان باغو بندرعباس تقدیر شد.

دراین مراسم سیدمحمدنور موسوی گفت: قطعا خدمات صورت گرفته در نهالستان حاصل تلاش‌های شبانه روزی نیروهای موجود هست که در شرایط سخت و طاقت فرسا هرمزگان صورت می پذیرد.

وی افزود: توسعه و آباداني نهالستان باغو بندرعباس طی دو سه سال اخیر نتیجه برنامه ریزی و تحقق برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت سازمانی هست که با تلاش و کوشش به انجام رسیده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در ادامه بااشاره به تنوع گونه ها و شرایط اب وهوایی استان افزود: هرمزگان در چهارفصل توانایی تولید وکشت انواع نهال های گرمسیری و بومی را دارد و این مسله موجب رشد و پیشرفت استان هرمزگان در راستای پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت است.

در پایان این مراسم به رسم یادبود از  کارگران نهالستان با اهدا لوحی تقدیر شد.

کلیدواژه‌ها: تقدیر از کارگران نهالستان باغو بمناسبت روز کارگر


نظر شما :